Biznis iznajmljivanja motornih vozila rent a car sve je unosniji, zbog povećane potražnje.U ovom biznisu se na godišnjem nivou vrti oko 40 milijardi dolara. Ukoliko želite pokrenuti neki biznis, a niste sigurni koji, rent a car je svakako jedna od opcija za razmišljanje.
Privredno društvo, pravno lice ili preduzetnik za obavljanje delatnosti pružanja usluga iznajmljivanja vozila mora imati obezbijeđenu poslovnicu i vozni park.
Delatnost iznajmljivanja vozila danas se smatra velikim biznisom. I dok su na samom početku razvoja ove industrije njihove usluge koristili ljudi sa one strane zakona, danas rent a car koriste poslovni ljudi, porodice, putnici, turisti i grupe studenata. Svaki biznis zahteva razvojnu strategiju. Izvdojićemo neke tri osnovne strategije kojih se treba držati.
Ova strategija stavlja naglasak na formiranje biznis plana.Izrada biznis plana mnogima deluje kao nešto apstraktno i komplikovano, odnosno mnogo teže nego što jeste. Za jednu malu firmu, biznis plan ne bi trebalo da predstavlja nikakav problem. To je svega nekoliko stranica na kojima će preduzetnik napisati šta želi da radi i kako, šta su ciljevi i na koji način se poslovanje obavlja.Biznis plan će vam dati pravac koji treba slediti i govori da li se posao razvija po planu.
U uvodnom delu stoje osnovni podaci o kompaniji: naziv, sedište, brojevi telefona, brojevi računa, pravni oblik organizovanja, vlasnička struktura kapitala, imena vlasnika, procenat učešća u vlasništvu firme, imena menadžera i dr.
Analiza tržišta, je svakako najvažniji segment biznis plana i obuhvata: analizu ciljnih tržišta, veličinu tržišta, analizu konkurencije, procenu tržišnog udela, plan prodaje, strategiju promocije.
Osim početnog ulaganja u opremanje prostora i kupovine vozila, postoje i stalni rashodi rent a car agencije. Kako biste imali prihode od najma vozila, morate ih uvek održavati u odličnom stanju. Iako postoji barem deset različitih segmenata finansijske analize, tri se izdvajaju kao najvažnija i obavezna. To su bilans stanja, bilans uspeha i keš flou (protok gotovine). Korisna je i prelomna tačka rentabilnosti, tj. grafikon koji daje presek ulaganja i troškova, sa jedne, i zarade, sa druge strane, i pokazuje kada će kompanija preći „minus”.
Rashode u ovoj delatnosti predstavljaju:
● Troškovi registracije
● Pranje vozila
● Servisiranje
● Osiguranje
● Plata za zaposlene i plaćanje prostora agencije ukoliko ga iznajmljujete
● Gorivo za vozila
Cene najma vozila razlikuju se od modela do modela. Cena najma bi trebalo da bude manja ako se vozilo iznamljuje na duži rok.
Model automobila nije jedini faktor pri određivanju cene. U ovom biznisu postoji nešto što zovemo “sezona”, pa će samim tim vozila u sezoni biti skuplja.
Vizuelni identitet, logo, slogan je ono što se podrazumeva. U digitalnom dobu je najvažnije da firma ima strategiju digitalnog marketinga. Nepostojanje "mobilne strategije" može pokvariti poslovanje kompanije jer sve više ljudi koristi mobilne uređaje, pametne telefone i tablete. Obavezno integrišite digitalni marketing u sve što radite.
U današnjem poslovnom svetu, nijedno poslovanje ne može opstati bez jake strategije društvenih mreža. Objava fotografija novih automobila, lokacije poslovnice ili posebnih popusta na društvenim mrežama zasigurno je dobra promocija poslovanja. Veoma je važno od početka postaviti temelje za rast vašeg poslovanja. Dobro dizajnirana web lokacija obezbeđuje osnovnu platformu za početak. Uvek jasno navedite i istaknite svoje kontakt podatke i omogućite direktna pitanja potencijalnim klijentima. Najvažnije je poznavanje ciljne grupe jer to će omogućiti dа u skladu s tim dizajnirate markentišku strategiju. Nadamo se da Vam je tekst koristio. Podelite sa nama Vaše mišljenje u komentarima!
Nova godina nije samo jedan običan datum više u kalendaru, to je vreme kada svet zastane na trenutak, osvetljen prazničnim lampicama, mirisima cimeta i kolača, i pesmama koje nas vraćaju u neka bezbrižnija vremena. Ko dolazi u to vreme u Srbiju avio prevozom zna da je rent a car aerodrom jednostavan početak prazničnih putovanja. Praznične gužve u saobraćaju su već svima normalne i očekivane.
Zimski meseci donose posebnu čar putovanja, a Srbija, sa svojim prelepim planinama i modernim skijalištima, nudi savršene destinacije za ljubitelje snežnih radosti. U ovom tekstu, bavićemo se najboljom opcijom za odlazak na skijališta Srbije. Mi mislimo da je to rent a car Beograd, a nadamo se da ćete do kraja ovog teksta tako misliti i vi...
Beograd je mesto mnogo čega – neiscrpne energije, životnih prilika, poslovnih mogućnosti, dobre zabave, prefinjenog stila i nadaleko poznatog šarma. Glavni grad Srbije je destinacija gde svako može da pronađe svoju inspiraciju, da uživa u jedinstvenom spoju tradicije i modernog, da istražuje bogatu kulturnu scenu, da oseti toplinu našeg gostoprimstva. Pitanje se samo nameće: “zašto sve to ne doživeti iz perspektive iznajmljenog luksuznog automobila?”
Izuzetno koristan tekst. Da, u dnašnje vreme, bez dobrog sajta nema uspešnog poslovanja, naročito u ovoj branši, jer rent a car agencije većinu posla odrade online.